Ana içeriğe atla

1400 Kalorilik Diyet Listesi.




1400 kalorilik diyet listesi dengeli beslenerek kademeli olarak zayıflamanızı sağlar. Şok diyetler gibi aniden kilo vermeniz için ideal değildir. Besin açısından zengin olan bu diyet listesi ile nişasta ve yağ tüketiminiz azalır. Metabolizmanızı hızlandıran bu diyet listesini rahatlıkla uzun süre deneyebilirsiniz. Bu diyet listesi bol miktarda sebze ve tam tahıllı ekmek ile lif (posa) tüketiminizi arttırır. Akşam ve öğle yemeklerinin yerini dilediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
Sağlık sorunlarınız varsa diyet yapmadan önce mutlaka doktorunuza başvurun.

1.Gün
Sabah: 2 yumurtadan maydanozlu yağsız omlet. 1 bardak yeşil çay, şekersiz.
Ara Öğün: 100 gr meyve
Öğle: Izgara tavuklu salata, sos yok. 1 bardak yeşil çay, şekersiz.
Ara öğün: 100 gr light yoğurt
Akşam: Kabak çorbası. 5 adet yağsız ızgara köfte, 1 kap yeşil yapraklı sebzelerden salata.

2. Gün
Sabah: 2 dilim kızarmış tam tahıllı ekmek, birer çay kaşığı reçel. 1 bardak yeşil çay, şekersiz.
Ara Öğün: 100 gr meyve
Öğle: Ton balıklı salata, sos yok. 1 bardak yeşil çay, şekersiz.
Ara öğün: 100 gr meyve
Akşam: Zeytinyağlı barbunya, 1 kap yeşil yapraklı sebzelerden salata.

3. Gün
Sabah: 2 dilim tam tahıllı ekmek, 30 gr light peynir. Salatalık ve domates. 1 bardak yeşil çay, şekersiz.
Ara Öğün: 100 gr meyve
Öğle: Brokoli çorbası, kremasız. Yeşil yapraklı sebzelerden salata, sadece çok az zeytinyağı ve sirke. 1 bardak yeşil çay, şekersiz.
Ara öğün: 100 gr meyve
Akşam: 120 gr yapsız ızgara tavuk. 5 adet haslanmış brüksel lahanası.

4. Gün
Sabah: 2 yumurtadan maydanozlu yağsız omlet. 1 bardak yeşil çay, şekersiz.
Ara Öğün: 100 gr meyve
Öğle: Zeytinyağlı bakla. Yarım kap light yoğurt. 1 bardak yeşil çay, şekersiz.
Ara öğün: 100 gr meyve
Akşam: 120 gr ızgara veya fırında balık, yağsız. Yanında dilediğiniz haşlanmış veya fırınlanmış sebze ile.

5. Gün
Sabah: 2 yumurtadan maydanozlu yağsız omlet. 1 bardak yeşil çay, şekersiz.
Ara Öğün: 100 gr meyve
Öğle: Etsiz semizotu. 1 kap light yoğurt. 1 bardak yeşil çay, şekersiz.
Ara öğün: 100 gr light yoğurt
Akşam: 120 gr tavuk, 5 adet haşlanmış brokoli.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dr.MEHMET ÖZ DİYET YAPMA SIRLARI

Dr. Öz'ün diyet yapma sırları.
Modası geçici diyetleri bir kenara bırakın. Karbonhidrat hesaplamaktanvazgeçin. Ben ve ekibim gerçekten işe yarayan bir beslenme programıgeliştirdik. Yaz için kilo vermeye ve bellerini inceltmeye çalışanlara kesin sonuç verecek bir yardımda bulunmak istiyoruz.  Amacımız bel ölçüsünü ideal ölçü olan, kadınlarda 82.5 cm, erkeklerde 89 cm’ye düşürmek ve yemek yemek o kadar serbest ki diyet yaptığınızın asla farkina varmayacaksınız. Daha guzel beslenmeye giden yoldakiilk adım mutfağınızdakilere bir durum değerlendirmesi yapmak. -Kaçınılması gereken ilk içerik genellikle yarı hidrojene yağ kılığına giren hidrojene yağdır.  -Aynı zamanda yiyeceklerimizden şeker ve yüksek fruktozlu mısır şurubunu çıkarmalıyız. Her yıl 28 kiloya yakın yüksek fruktozlu mısır şurubu içiyoruz. Bu da tipik bir Amerikalıya yaklaşık 15 kilo aldırıyor. -Zenginleştirilmiş un da kaçınmanız gereken içerik. Zenginleştirilmiş kelimesi bütün yararlı maddelerin alınıp yerine çok azının ger…

Dr.Ayça Kaya ayda 8 kilo verdiren diyet

İç hastalıkları ve obezite uzmanı Dr.Ayça Kaya ayda  8 kilo verdiren doyururcu ve tamamen besleyici diyet listesi verdi.Bu liste ile haftada 2 kilo,ayda ise 8 kilo verdireceğini söyledi.



8 kilo veridiren diyet listesi: Kahvaltı: 1 dilim çavdar ekmeği1 kibrit kutusu kadar peynir(yada haşlanmış yumurta)tere,maydonoz,roka,domates gibişekersiz çayAra öğün: Eğer acıkırsanız yogurt yiyebilirsiniz. Öğlen: Bol salataköfte(yada tavuk)yogurtAra öğün:(ikindi) Yağsız bir tost, ayran ve bir portakal. Akşam: 1 dilim ekmeksebze yemegi(6 yemek kaşığı kadar)1 kase çorbayogurtSalata Ara öğünlerde: kuru erik(3 tane kadar),8-10 adet badem,sütlü kahve

Dr.AYÇA KAYA DİYET LİSTESi

Dr.AYÇA KAYA DİYET LİSTESi
Sabah:
1 dilim ekmek,1 yumurta veya 1 dilim peynir,Bol domates, salatalık, biber, maydonoz,5 tane zeytin,Ara Öğün;1 fincan sütlü nescafe,Öğle:2 dilim ekmek,5-6 yemek kaşığı kıymalı kabak yemeği,Salata,1 kase cacık,Ara Öğün;1 fincan sütlü nescafe ya da ayran,½ paket diyet bisküvi,10 tane kiraz veya 2 dilim ananas veya 15 tane yeşil erik,Akşam:1 dilim ekmek,3 adet çinekop veya yarım çupra,Salata,Ara Öğün;1 meyveli yoğurt